Založ si blog

Archív: január, 2023

Kapor si vlastný rybník nevypustí

Od vzniku samostatného Slovenska sa strieda vo vláde jeden väčší odroň ako druhý. Namiesto toho, aby sme sa životnou úrovňou približovali k „Starej Európe“ predbieha nás ešte aj Kazachstan. Drieme od rána do večera, nepoznáme nič iné len robotu a matematiku. Tisícka výplata, z toho úver, elektrina, trvalé príkazy a zvyšných päť eur na deň. Super, že? A to od […]

Pokračovanie článku

Referendum: pre Fica bez Fica

Som tu a mám svoj hlas, ktorý sa počíta. Chcem, aby som mohla zasiahnuť do chaosu, ktorý ohrozuje chod mojej rodiny, potlačuje ma v základných ľudských právach a prináša mi obmedzenia, ktoré mi priamo spôsobujú problémy. Chcem mať hlas, ktorý bude mať kontrolu a bude mať svoju váhu. V referende mám odpovedať na otázku, či chcem zmeniť parlament a […]

Pokračovanie článku
Západné zbrane zmenili hru: Ukrajinci zatlačili Rusov. Uvoľnite nám ruky, vďaka ATACMS vyhráme, odkazujú z frontu

Západné zbrane zmenili hru: Ukrajinci zatlačili Rusov. Uvoľnite nám ruky, vďaka ATACMS vyhráme, odkazujú z frontu

23.06.2024 00:00

Vojenskí velitelia volajú po zrušení obmedzení pre strely dlhého doletu.

ONLINE: Kyjev útočil na Sevastopoľ, hlásia päť obetí a 120 ranených. Moskva z toho viní USA

ONLINE: Kyjev útočil na Sevastopoľ, hlásia päť obetí a 120 ranených. Moskva z toho viní USA

23.06.2024 06:30

Rusko tvrdí, že Ukrajina útočila na Sevastopoľ s taktickými strelami ATACMS dodanými USA a vybavenými kazetovými hlavicami.

Prieskum SANEP: Sedem strán v parlamente, Smer na čele. Matovič bez kresiel

Prieskum SANEP: Sedem strán v parlamente, Smer na čele. Matovič bez kresiel

23.06.2024 11:15

Prieskum preferencií z polovice júna od SANEP-u favorizuje Smer, ktorý si udržuje mierny niekoľkopercentný odstup pred Progresívnym Slovenskom.

Michelko odmietol diskutovať so Šipošom. STVR by podľa poslanca SNS mohla mať nového šéfa v októbri

Michelko odmietol diskutovať so Šipošom. STVR by podľa poslanca SNS mohla mať nového šéfa v októbri

23.06.2024 13:58

Poslanci hnutia Slovensko nie sú podľa Michelka schopní diskutovať.

Jitka Johana Hasíková

Som zvedavá a viem sa podeliť o všetko, čo stojí za reč.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 76345x
Priemerná čítanosť článkov: 3181x

Kategórie